Πέμπτη, 30 Απριλίου 2009

Στο Ιράν ο Αχματινετζάν, στην Ελλάδα ο Καρκαγιάννης, ο Μανδραβέλης, ο Καμπύλης...

Ο χάρτης δείχνει το σχέδιο που εφάρμοσαν με στυγνό και βάρβαρο τρόπο οι Τούρκοι για την γενοκτονία των Αρμενίων. Το σχέδιο αυτό αμφισβητεί ανερυθρίαστα ο κ. Καρκαγίαννης, ενθαρρύνοντας στην ουσία τους επόμενους γενοκτόνους.

Αρνητές
του Σάββα Καλεντερίδη
Στο καραβάνι των αρνητών της Γενοκτονίας των χριστιανικών εθνοτήτων της Ανατολής, μετά τον Πάσχο Μανδραβέλη, τον Τάκη Καμπύλη και τον Πάνο Μπεγλίτη, προστέθηκε και ο κ. Καρκαγιάννης. Βλέπετε, Αχματινετζάν δεν έχει μόνο το Ιράν, θαυμαστές του Κεμάλ δεν... έχει μόνο η Τουρκία, ούτε θαυμαστές του Χίτλερ έχει μόνο η Γερμανια. Έχει και η Ελλάδα τους αρνητές της.
Θαυμάστε το τελευταίο άρθρο ενός αρνητή.

Η λέξη «γενοκτονία»
Tου Aντωνη Kαρκαγιαννη
Ο Αμερικανός πρόεδρος, ο Μπαράκ Ομπάμα, πιθανόν να έκανε ένα λάθος όταν υποσχέθηκε (αν το υποσχέθηκε) ότι θα αναγνωρίσει ως γενοκτονία τη σφαγή περίπου 1,5 εκατομμυρίων Αρμενίων από τους Τούρκους. Το θετικό για τον ίδιο είναι ότι δεν επανέλαβε το σφάλμα κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στην Τουρκία. Είπε βέβαια, ενώπιον της τουρκικής Εθνοσυνελεύσεως, διάφορα φοβερά για τη βάρβαρη συμπεριφορά της σουλτανικής Τουρκίας εναντίον των Αρμενίων, αλλά επιμελώς απέφυγε να προφέρει τη λέξη «γενοκτονία». Ετσι και οι Τούρκοι επίσημοι έμειναν ικανοποιημένοι (στο κάτω κάτω και οι ΗΠΑ έχουν δώσει δείγμα βάρβαρης συμπεριφοράς εναντίον λαών) και ο Αμερικανός πρόεδρος δεν διατάραξε τις σχέσεις με την Τουρκία, στις οποίες δίνει ιδιαίτερη σημασία.

Αυτή η μέριμνα φαίνεται ότι οδήγησε τον Μπαράκ Ομπάμα στην ελαφρά, αλλά και πολύ ουσιαστική, αναδίπλωση σε σχέση με τα όσα έλεγε κατά την προεκλογική περίοδο. Δεν πιστεύω ότι μελέτησε εμβριθέστερα τα ιστορικά γεγονότα του 1915, όπου καταγράφεται η σφαγή των Αρμενίων, ούτε ότι εμβάθυνε στην έννοια και στο περιεχόμενο της λέξης «γενοκτονία» και αποφάσισε να μην την προφέρει, γιατί η έννοιά της δεν αντιστοιχεί με τα γεγονότα. Λόγοι σύγχρονης πολιτικής σκοπιμότητας τον ανάγκασαν να το κάνει.

Ποια διαφορά υπάρχει ανάμεσα στη σφαγή των Αρμενίων και στη γενοκτονία; Από σφαγές είναι γεμάτη η Ιστορία. Η σφαγή είναι μέσο πολιτικό, με το οποίο η εξουσία προσπαθεί να αποσπάσει πολιτικά και υλικά αγαθά και κυρίως να επιβεβαιώσει την ισχύ και την κυριαρχία της. Οι σφαγές στην Οθωμανική Αυτοκρατορία ήταν σύνηθες φαινόμενο και είχαν ακριβώς αυτή την έννοια, της πολιτικής πράξης. Οι Αρμένιοι στον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, προς τιμήν τους, ανέπτυξαν ποικιλόμορφη πολιτική δράση, επιδιώκοντας την εθνική τους συγκρότηση και ανεξαρτησία. Μοιραία ήρθαν σε σύγκρουση με την Αυτοκρατορία η οποία απάντησε «με τη λογική της υπέρτερης δύναμης», σφάζοντας 1,5 εκατομμύρια ανθρώπους άμαχους και αθώους στην πλειονότητα. Η σφαγή ήταν η άμεση απάντηση σε έναν υπόδουλο λαό που διεκδικούσε, ως λαός, τα πολιτικά του δικαιώματα.

Η λέξη «γενοκτονία» επελέγη για να χαρακτηρίσει την εξόντωση των Εβραίων από τους χιτλερικούς κατά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Φαινόμενο ρατσιστικό, σχεδόν μοναδικό στην Ιστορία, με βαθιές ρίζες στον Μεσαίωνα, αλλά και στον ευρωπαϊκό 19ο αιώνα. Η γενοκτονία δεν έχει σχέση με τα πολιτικά δικαιώματα (με τα οποία δεν ασχολείται καν) αλλά με τα δικαιώματα του ανθρώπου, αυτά που πηγάζουν από την ανθρώπινη υπόσταση, ανεξάρτητα από τη θρησκεία, την εθνότητα, την τάξη, τη φυλή, το χρώμα ή οποιαδήποτε άλλη συλλογικότητα. Είναι δικαιώματα που αφορούν τον άνθρωπο ως άτομο και το προστατεύουν ακριβώς από τις πολιτικές συλλογικότητες όπως είναι το έθνος, η φυλή, η τάξη, η πλειοψηφία ή η μειοψηφία. Ενας μόνο άνθρωπος, μία μόνο κοινωνική μονάδα έχει δικαίωμα να τα διεκδικήσει εναντίον οποιασδήποτε πλειοψηφίας, φυλετικής, εθνικής, θρησκευτικής κ.λπ. Είναι η πιο μεγάλη και πιο οικουμενική κατάκτηση της Γαλλικής Επανάστασης και του Διαφωτισμού. Είναι απλώς ειρωνεία ή τραγική αντιφατικότητα ότι η αρχή των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου σύντομα ήρθε σε σύγκρουση με μια άλλη αρχή της ίδιας Επανάστασης, την αρχή του συμπαγούς και ισχυρού εθνικού κράτους;
Το χιτλερικό Γ΄ Ράιχ ήταν η κορύφωση του ευρωπαϊκού εθνικού και φυλετικού κράτους. Συνέλαβε και οργάνωσε αυτήν την τερατώδη επιχείρηση εξόντωσης των Εβραίων της Ευρώπης μόνο και μόνο επειδή είναι Εβραίοι και ως Εβραίοι δεν έχουν το δικαίωμα να είναι άνθρωποι. Το φαινόμενο είναι μοναδικό και η λέξη «γενοκτονία» ταιριάζει μόνο σ’ αυτό.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τα συγχαρητήρια μου Κε Καλεντερίδη για την άμεση αντίδραση σας στο άρθρο του Κου Καρκαγιάννη στην Καθημερινή.Αυτές οι απόψεις των εκπροσώπων του τύπου και των βουλευτών που ψηφίζουμε μας εχουν οδηγήση στον κατήφορο που έχει πάρει η Ελλάδα ανοίγοντας τον δρόμο στην Τουρκία για διεκδικήσεις.

Ανώνυμος είπε...

Ας ανατρέξει αυτός ο λιβελλογράφος στον ορισμό που έχει δώσει ο ίδιος ο Lemkin(ο εμπνευστής του όρου)βάζοντας στο YOUTYBE τις λέξεις armenian genocide+Lemkin.

Ανώνυμος είπε...

Ας ανατρέξει ο Κος Καρκαγιάννης να δεί στο YOUTUBE(armenian genocide & lemkin) την συνέντευξη του Κου Lemkin του εμπνευστή του όρου ''ΓΕΝΟΚΤΟΝΊΑ'' και ας ανθεωρήσει την άποψη του άμεσα.

Ανώνυμος είπε...

Στη λίστα των αρνητών να προσθέσετε και την κυρία Αρβελέρ, η οποία δήλωσε τα ίδια στη ΧΙΟ, σε σχετική ερώτηση δημοσιογράφου, προ διετίας, αν θυμάμαι καλά. Στοιχεία πάντως έχω, καθώς η εφημερίδα της Χίου "ΑΛΗΘΕΙΑ" της απάντησε έντονα, μάλιστα αυτά τα στοιχεία τους τα έδωσα εγώ σε τηλεφωνική συνέντευξη. Πρόσφατα η κυρία Αρβελέρ ήταν η επίσημη ομιλήτρια για τη γενοκτονία των Ποντίων στην κεντρική εκδήλωση της ΠΟΕ. Φέτος ο κύριος Μπεγλίτης, αν δεν κάνω λάθος, ήταν ο ομιλητής στην επέτειο της γενοκτονίας των Αρμενίων. Για μένα το ζήτημα μπαίνει διαφορετικά: Αρκετά με τους τάχα "μεγαλόσχημους" προσκεκλημένους ομιλητές, που όμως είναι αρνητές των θεμάτων μας. Αρκετά με τους προσκεκλημένους πολιτικούς τους οποίους ακούμε άναυδοι είτε να μην αναφέρονται καν στο καυτό θέμα, είτε να αρκούνται σε ευχολόγια. Οσμίζομαι ότι η υπονόμευση του θέματος περνάει πια δυναμικά σε οριστική απομάκρυνση του πολιτικού κόσμου και σε αντεπίθεση του "ακαδημαΪκού" και "πνευματικού". Όσο για τους ίδιους τους Πόντιους, την κρίσιμη αυτή ώρα θα πρέπει να θέσουν στους εαυτούς πολύ σοβαρά ερωτήματα, να κάνουν την αυτοκριτική τους και να αναρωτηθούν επιτέλους , πώς και γιατί φτάσαμε σε αυτό το τέλμα.

Με πατριωτικούς χαιρετισμούς

Αντιγονη Ιωαννίδου

Ελληνόψυχος είπε...

κ Καλεντερίδη, συγχαρητήρια για την καταπλητκική δουλειά που κάνετε στα blog σας, τις ομιλίες και τα βιβλία σας.

Είναι λυπηρό και απαράδεκτο να τιτλοφορούνται Έλληνες οι απολογητές των Νεότουρκων!

Και οι πέτρες γνωρίζουν ότι η χρήση του όρου εθνοκάθαρση στο εν λόγω θέμα αποφεύγεται από τους Αμερικανούς για λόγους εξωτερικής πολιτικής και μόνο. Στην πραγματικότητα όλοι οι Αμερικάνοι πολίτες αναφέρονται στο θέμα με τον όρο αυτό. Αυτό είναι το αποτέλεσμα μιας σοβαρής και δραστήριας εκστρατείας από την Αρμένικη κοινότητα των ΗΠΑ.

Οι προσπάθειες κάποιων ανθρωπάριων που θέλουν να λέγονται δημοσιογράφοι μόνο γέλιο προκαλούν και αποτελούν σοβαρή ένδειξη της προπαγανδιστικής στάσης του συγκροτήματος Αλαφούζου.

Συγχρόνως, ο Μανδραβέλης, σε άρθρο του στην σημερινή Καθημερινή με θέμα την Μικρασιατική καταστροφή σκιαγραφεί την Ελληνική αποστολή του 19´ ως μια ιμπεριαλιστική ενέργεια που οδήγησε στην καταστροφή! Μια ανιστόριτη και απαράδεκτη στάση μιας και βασίζεται στο θάψιμο της γεννοκτονίας των Χριστιανικών και Ασσύριων πληθυσμών της Μ. Ασίας.

Αναρωτιέμαι πως ο εν λόγω αερολόγος δημοσιογράφος συνεχίζει να διατηρεί το αξίωμα της εγκυρότητας;

http://ellinopsychos.blogspot.com/2009/05/blog-post_08.html